7 прости съвета как да се грижите за здравето си всеки ден

0
175
7 прости съвета как да се грижите за здравето си всеки ден

Вие трябва да се непрзесадным оптимизъм, да се въздържат от рискантства, да имат партньор, приятели, не пуши, пие умерено, на практика, не по-рядко от два пъти седмично, да се хранят правилно, за поддържане на стройна фигура, редовно провеждане на профилактичните прегледи, да не се намалят тревожни сигнали, които изпраща тялото. Рецептата за по-дълъг живот изглежда банално проста.

Как да живея по-дълго?

Нека-висше образование, заработаймы не по-малко от средното, ако ще имаме такава възможност-не на село, ние ще бъдем в постоянен и комуникация, може да опитате да правите любов, нека покурим, купуването на куче, нека да вдигат шум, да не бъдем прекалено много гледане на телевизия, стереотип на нощта регенерира тялото и ума, ваканция, първо се научават да се затвори, Така че ще добавим още десет години живот. Ако имаме разрешително за оръжие, това е лошо, защото това три пъти увеличава вероятността да умрем от насилствена смърт. И все пак-през зимните месеци напускаме Полша, за предпочитане някъде далеч, където е топло, защото жителите на Европа най-често умират през януари, февруари и март. Мислиш, че се шегуваме? Може би малко, но не чак толкова. Рецептата за това как да се грижим ежедневно за здравето е записана в колоните от цифри на всички изследвания и статистически данни за състоянието на нашето здраве и причините за смъртността.

Собствениците на кучета живеят средно 7 месеца по-дълго от тези без четириноги, според авторите на проучване, публикувано през 2007 г.в “Journal of the British Veterinary Association”. Средният собственик на куче има по-ниско кръвно налягане и по-нисък холестерол от неговия колега, без животно. Според авторите на доклада присъствието на куче има положителен ефект върху човешкото здраве в няколко равнини-облекчава стреса, предизвиква физическа активност и намалява чувството за самота.

Ползите от средиземноморската диета: плюс 3 години живот
Диета, типична за Гърция и Италия, богата на зеленчуци, риба и зехтин, може, според изследователи от Гьотеборгския университет, да удължи живота до 3 години. Хората, които следват тази диета, са по-малко изложени на риск от сърдечни заболявания, затлъстяване и диабет, отколкото любителите на големи количества месо и животински мазнини.

Нощна тишина: плюс 9 месеца живот

Нощна тишина: плюс 9 месеца живот

Световната здравна организация определи градския шум като един от най-пренебрегваните рискове за здравето на жителите на нашия континент. Постоянните силни звуци не само влошават слуха, но и нарушават ритъма на съня, оказват негативно влияние върху сърдечно-съдовата система и нарушават способността да се концентрират през целия ден. СЗО препоръчва в името на здравословния сън нивото на шума през нощта да не надвишава 40 dB, докато в най-натоварените улици интензивността му достига около 90 db. В тишината спалните могат да помогнат на прозорците с висок RW, т.е. способни да заглушават звуците.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here